»Na Adrii smo skušali izvedeti, koliko potnikov je zahtevalo odškodnine in koliko so jih izplačali, vendar so nas opomnili, da so 'želene informacije poslovne narave, zato jih ne morejo posredovati'.«
»Potniku v primeru odpovedi leta pripada tudi odškodnina.«
»Na koncu so s številnimi odpovedi poletov izgubili tudi zaupanje potnikov.«
»Adria ni več prevoznik, ki prevaža potnike iz Ljubljane v druga evropska mesta, ampak smo veliko večji.«
»Jezen sem na vodstvo Adrie Airways, saj zaradi njihovih nespametnih potez trpijo vsi, od potnikov do zaposlenih.«
»Koliko so smiselne odškodnine zaradi zamrznjenih cen in kolikšen je njihov realni in upravični obseg.«
»Iz tega izhaja, da lahko tako potniki in prevozniki kot navedeni organi zlahka ugotovijo znesek dolgovane odškodnine.«
»Izguba bo. Mi se bomo morali samo odločiti, koliko te izgube smo še pripravljeni prenesti.«
»Nekatere zanima le delček, druge več, zato želimo na pogajanjih razjasniti, kaj kdo želi, kakšen je njegov namen in koliko ponuja.«
»To bo predvidoma v mesecu oktobru. V nadaljevanju pa bo sledilo glede na to, koliko bo še unovčene stečajne mase in kako uspešni bomo pri unovčevanju in prodaji preostale stečajne mase.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju